2009. május 6., szerda

nyista

Nahát jól elhanyagoltam ezt a kis álomgyűjteményt... Ennek igen prózai oka van, kábé két hónapja nem álmodtam semmit. Illetve egyszer egy kis sárga madárról, akinek leszakadt a feje, miközben egy tóból iszogatott gyanútlanul, és egy tehénről, aki mellette állt, ám ő minden külsérelmi nyom nélkül fordult fel nagy hirtelenséggel. Ennek már több hete, és más azóta nem nagyon volt...
Rájöttem valamire. Az ember (én legalább is) reggel álmodik. Ha az embert (engem) felzargatják hajnali hatkor, akkor
a) azt sem tudja, hol van
b) ideges lesz
c) nem álmodik
d) mindhárom
Álomfejtéssel fogok foglalkozni. Részletek később.

6 megjegyzés:

  1. Én azért reménykedem lesz itt még egysmás! ;) puszó!

    VálaszTörlés
  2. Ja Zsuzs voltam ;) jó éjt!

    VálaszTörlés
  3. lesz, lesz. :) ha eljutok hozzád, mesélek majd a karok nélküli jógiról, meg a sivatagi delfinől.

    VálaszTörlés
  4. Szóval lehet majd fura álomkalandokat beküldeni, amit a művésznő majd jól megfejt?

    VálaszTörlés
  5. höhh, művésznő... :)
    majd megpróbálom, minden esetre. vagy csinálunk belőle képet.

    VálaszTörlés
  6. nekem is fejts. egyébként nem csak reggel van álom. este nem nagyon van, de hajnal fele mér akad. trust me.

    VálaszTörlés