2016. április 6., szerda

Meghozták a kajámat végre! Egy szupermarketből rendeltem egy csomó mindent, egy hétre elegendő élelmiszert, hogy ne kelljen állandóan a boltba rohangálnom. Hatalmas csomagban érkezett. Nekiálltam kipakolni, de valami furcsa volt... ööö... az egyik zacskóban egy női tetem volt. Rendesen megtisztítva, mint a tálcás csirkék. Két lila madzagszerű dolog kilógott a hasüregéből; mi lehet ez, vesevezeték? Talán bennehagyták a veséjét? De nem kezdtem el kotorászni benne, találtam mellécsomagolva egy videókazettát. Egy felvétel volt rajta, ami még élő korában készült, beleegyezik, hogy halála után megegyék. Sportolónő volt és szívelégtelenségben halt meg. A videón egy menyasszonyi ruhába öltözött ázsiai nő csókolgatta épp hálából, a terv szerint az ő esküvőjén fogják majd felszolgálni. De akkor miért nekem küldték ki? A tonhalam helyett?! Én ezt nem akartam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése